• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

zoekfunctie

DeletedUser9872

ik zou het goed vinden moest er een zoekfunctie zijn bij telegrammen en berichten

telegrammen:
bv:je wilt een telegram zoeken met een stads aanvraag en je hebt al z'on 30 paginas telegrammen dan zou het makkelik zijn om te kunnen zoeken op onderwerp,afzender,datum,een bepaald woord,etc. in het telegram...

berichten:
bv:je wilt weten hoeveel ervaring je verdiend hebt bij lijken bestelen maar je hebt al zo veel arbeiden gedaan en je weet niet meer waar het staar dan zou het makkelijk zijn om te kunnen zoeken op arbeid,datum of andere belangrijke "woorden"...


dit zou veel tijd kunnen besparen vooral bij de telegrammen...

graag jullie mening hier over


groeten wwwpuntbe
 

DeletedUser1053

misschien dat ze kunnen worden gesorteerd op naam?

Dat zou erg onhandig zijn, want nu worden ze op datum gesorteerd. Als het op naam zou zijn, zou je iedere dag al je berichten/telegrammen moeten afzoeken of er nieuwe bij zitten.
Wat wel een optie zou zijn, is dat je zelf kun selecteren waarop ze gesorteerd worden. Zoiets wat je bij E-mail programma's ook hebt. (Ik weet even niet hoe ik het anders kan omschrijven :p)
 

DeletedUser

sorry ik zei verkeerd. ik bedoel dat je op naam kan zoeken. je typt bijvoorbeeld Janklase2 in en vind al mijn berichten. zo bedoelde ik maar zei verkeerd.
 

DeletedUser

Ja dat is wel handig, anders loop ik eeuwen te zoeken naar een telegrammetje. :rolleyes:
 

DeletedUser

Goed idee erg handig. Moet je is op pag 150 kijken bij telegrammen. Dat is leuk. Telegrammen van toen je net begonnen was.
 

DeletedUser

Ik vind het wel een goed idee, mits het de server niet te zwaar belast.

Er zou naar mijn idee ook een andere oplossing kunnen zijn voor dit probleem, namelijk dat je net als bij Tribal een archief en nog meer sub postvakjes kan creëren.
Op die manier kun je belangrijke berichten bewaren.
 
Bovenaan