• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

1 LP over met fortgevecht

DeletedUser

Ik was vandaag een 'lucky bastard'. Op W2 deed ik mee aan een fortgevecht en eindigde met 1LP precies, dit leidde gelijk tot figaro's scheermes, waarmee ik overigens naast mijn 2 nachtemmers op die wereld en hoge ranking op W4 mijn vriend koffieboy mee ga pesten :D
Ik heb zelf een printje in elkaar geflanst en vind het wel leuk om met de rest te delen :rolleyes:



Oordeel zelf maar :)
 

DeletedUser905

Idd ik ook :p

Ik hield vandaag 3 LP over op w4, maar niets gevonden :D En ik had zelfs meer schade gedaan met een Hw Kruisboog en kreeg minder EP :( Ik kreeg er maar 300zoveel :mad:
 

DeletedUser

Idd ik ook :p

Ik hield vandaag 3 LP over op w4, maar niets gevonden :D En ik had zelfs meer schade gedaan met een Hw Kruisboog en kreeg minder EP :( Ik kreeg er maar 300zoveel :mad:

Het ligt er ook aan hoeveel mensen je laat flauwvallen en hoe lang je de vlag draagt.
Want ik had eens vergeleken met iemand van mijn stad.
Dit waren de stats:

Ik deed 1500 schade af en hij 1300
Ik liet niemand flauwvallen en hij 2
Niemand had de vlag in ons bezit gehad.

Toch kreeg hij 250 ervaring en ik 140. (we waren allebei verdediger trouwens)


Bij een ander fortgevecht deed ik mee als aanvaller.

Ik deed maar 400 schade en hield 4 rondes de vlag.
Toen kreeg ik 200 ervaringspunten.

Dus volgens mij ligt de hoeveelheid ervaring het aan de personen die je laat flauwvallen en hoe lang je de vlag draagt.
 

DeletedUser

Dat is waar, ik heb eventjes in de buurt van de vlag gestaan...
Wel leuk, ik heb nog iemand flauw laten vallen terwijl ik 1LP had :eek:
Leuk dat jullie allemaal zo positief reageren :D
 

DeletedUser

Nice, maat.

1. Ik ben niet jaloers op je pispotten :p, integenstelling tot masterblaster01. Die kan er wat gebruiken :D

2. Ik ben wel jaloers op je ranking op W4 zonder premium :p

3. Ik ben niet jaloers op figaros scheermes omdat ik een bepaald beter edel wapen heb :p Svcinc en Kroenuh kunnen het mes wel gebruiken om zich te scheren.
 

DeletedUser

Komt ie me weer pesten met Hernando's zwaard xD
Als ik nu is deel 1 vind heb ik hem ook, deel 2, 3 en een schep al in m'n bezit :( (dit word hopelijk toch niet opgevat als spoiler?)
Zou me zo goed staan die glimmende conquist :rolleyes:
Als master er 1 wil ruilen voor zijn glimmende zwaard zou ik dat maar al te graag doen hoor (ja dat kan niet, weet ik) ;)
 

DeletedUser

Ik heb ook wel is 1100 EP gehaald bij het gevecht om Dodge Fort 1
 

DeletedUser

Maar die van mij vond ik toch wel beter, ook de XP:D



Ik heb de vlag niet aangeraakt dus daar ligt het ook niet aan.

Ik wil wel eens weten wat het beste ding is dat iemand met een fortgevecht heeft gevonden.
 

DeletedUser

das echt wel zot veel geluk gehad, ik heb het eens net niet met 3 LP overleeft ...
 

DeletedUser

dat vraag ik me ook af ja...
Ik denk dat jij best hoog komt met dat kuierstokje van je!
 

DeletedUser

Vet he, Figaros bij een fortgevecht!
Das lekker!

DUs rond de vlag staan levert extra ep op??
 

DeletedUser

nice!
het meeste exp dat ik heb gehad bij een fortgevecht was -300 :o
 

DeletedUser

Maar die van mij vond ik toch wel beter, ook de XP:D



Ik heb de vlag niet aangeraakt dus daar ligt het ook niet aan.

Ik wil wel eens weten wat het beste ding is dat iemand met een fortgevecht heeft gevonden.

Dit slaat helemaal alles!! :eek:
Ik weet zeker dat een hele hoop mensen heel jaloers op je zijn. Heel veel mensen zoeken dat ding al maanden. Ik zelf heb een vrouwlijk karakter op de eerste 3 werelden dus heb er geen fluit aan.

Mooi hoor!!
 
Bovenaan