![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
ananas is niet zo erg, heb je flieflap al gehoord op de chat
![]() ![]() ![]() maar even on topic. blijven ''we'' elkaar hier afkraken, of gaat er nog iets bijzonders gebeuren? Laatst gewijzigd door rhenenboy : 9 maart 2010 om 19:44. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
| | | ----V Citaat:
|
||||
|
||||
|
ik wil wel een keer een artikeltje schrijven...
|
|
|
|||
|
|||
|
Je doet maar, doorsturen naar arendsoog08, of word reporter !
|
|
|
||||
|
||||
|
Zomaar, uit het niets komt uit de lucht gevallen....
*tromgeroffel* een gratis tip voor de medewerkers van de Cactus Courant! Deze luidt als volgt: Bespreek HappyPineapple's review intern.
|
||||
|
||||
|
Sowieso, je moet jezelf nooit gaan verdedigen tegen kritiek. Je doet er wat mee of je doet er niet wat mee, dat moet je zelf weten, maar als iemand zijn of haar tijd erin steekt om je te laten weten wat zij vinden dat er verbeterd kan worden is het alleen maar vervelend als je op elk punt gaat tegenspreken. Dan wil op gegeven moment niemand zijn mening meer geven.
|
||||
|
||||
|
wat altijd werkt als je het ook doet, de kritiek in ieder geval in overweging nemen en bekijken.
Vind je het onzin kun je na het goed bekeken te hebben altijd nog wegwuiven kostte niks die kritiek immers
|