![]() |
|
|
||||
|
||||
|
we zijn alweer goed opweg zie ik, ik zal is kijken of dit toe te passen is op de 2 keuze opdrachten..
|
|||
|
|||
|
George Crook is gevangen genomen toen hij een spoorweg wou aanvallen, als de aanval was gelukt zou dat een ramp zijn geweest voor de Zuidse troepen in Amerika. Weet iemand wat het verhaal is achter de twee keuzes die je kunt maken? heb ze zelf namelijk niet afgesloten. Maar op het gevoel zou ik zeggen dat je voor de opdracht 'Bescherm de burgers' moet kiezen
|
|
|
||||
|
||||
|
Door wiens idee kwamen jullie op George Crook?
![]() Graag gedaan hoor ![]() Trouwens, hij werkte voor Grant, van Grant's Sabre...
|
||||
|
||||
|
jah, dat zag ik ook, alleen lijkt me om eerlijk te zijn niet erg logisch dat je die als beloning krijgt.
|
||||
|
||||
|
ja er word ook iets gezecht over een bijl (axe) mss moet je een bijl dragen?
|
|
|
||||
|
||||
|
mischien dan boone's axe?
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Boone keuze's -versla prisonguard -en die ene waar je de volksheld medaile voor krijgt. ps. geen idee of het past bij de hints tot nu toe
|
|||
|
|||
|
Citaat:
zoveel verhalen die iets bevatten precies. Idd las net ook het eerste stukje. Hij was dan weer een volksheld waar je die vesla prisonguard van haalt weet ik niet maar heb het ook niet helemaal gelezen zodus
|
|
|
||||
|
||||
|
ik heb het gister geloof ik allemaal doorgelezen, maar zie et nu ook niet zo even staan
mischien een foutje, maar volgens mij klopt het wel
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() Hij was een 'vriend' van indianen dus ik denk dat je bij keuzeopdrachten waupee/maria/john voor waupee moet gaan |
|
|
||||
|
||||
|
Kunnen we het niet beter aan Luke2007 vragen. Die heeft al die dikke Buntline.
Ziet er behoorlijk echt uit.....