![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Vergeet ik mijn gevechtkleding aan te trekken -.- Nouja, je hebt eerlijk gewonnen!
Levenspunten totaal - 833 LP Levenspunten totaal - 685 LP wuisie wint het duel en krijgt 353 ervaringspunten. Jobb heeft helaas geen contant geld dat wuisie kan stelen.
|
|||
|
|||
|
Buegel VS Vani good
|
|
|
||||
|
||||
|
Het eerste duel tussen mij en thagoldfinger is gedaan, thagoldfinger viel dit keer aan:
|
||||
|
||||
|
Het is waar, maar ik ben natuurlijk weer zo slim geweest in mijn verdedigings kleren aan te vallen
|
||||
|
||||
|
Ik heb aangevallen
![]() robe wint het duel en krijgt 144 ervaringspunten. XxBambixX heeft helaas geen contant geld dat robe kan stelen. -166/-203 Nipt
Laatst gewijzigd door robe : 9 maart 2010 om 21:08. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
met beetje geluk zit je er nog in
|
||||
|
||||
|
Oke. Week 2 kan van start. Als het goed is zijn dit de duels. Jullie hebben weer tot precies 1 week na het posten van dit bericht. Ik kom er even wat vreemd inrollen dus mocht ik een fout gemaakt hebben, geef dan ff een gil!
Poule A: 1:Leones vs Thagold. 2:Vani good vs Buegel 3:ThaGold. vs Leones 4:Buegel vs Vani Good Poule B: 1:Bisser vs Blenight17 2:wuisie vs Jobb 3:Bleunight17 vs Bisser 4:Jobb vs wuisie Poule C 1:The big warrior vs duelchief 2:Forbid vs Ties007 3:duelchief vs The big warrior 4:Ties007 vs Forbid Poule D: 1:Supernerdddd vs Gurorgia 2:Robe vs XxBambixX 3:Gurorgia vs Supernerdddd 4:XxBambixX vs Robe
|
|||
|
|||
|
Huh?? Ik heb al 2x van buegel gewonnen, als verdediger en als aanvaller en nu staat er dat ik weer tegen hem moet..
|
|
|
||||
|
||||
|
Dit is toch ronde 2? Daar staat 1 tegen 3 en 2 tegen 4 en andersom. Dat heb ik gedaan. Heb jij al meer dan 2 duels gedaan dan? En tegen wie dan allemaal?
|
|||
|
|||
|
nee ik bedoel het anders.. ik bedoel dat ik de 2e ronde al heb gespeeld.. en ik vraag me af of die 2 duels meetellen of niet
|