![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Wow, ik kom op $32266 aan gestolen geld!!
![]() Je bent lekker bezig, DonteX!!
|
|||
|
|||
|
ja dat is wel VEEL geld
|
||||
|
||||
|
Maar dat zijn dan ook wel 80 duels, dus zo gemakkelijk gaat het nou ook weer niet.
|
|||
|
|||
|
Waarschijnlijk ook veel duels tegen lager geklasseerde tegenstanders. Duels tegen lager geklasseerde tegenstanders leveren bijna geen xp op in tegenstelling tot hoger geklasseerde tegenstanders, maar ja daar win je niet zo makkelijk van
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]()
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() En het is in zijn geval 0% motivatie dueleren |
|
|
||||
|
||||
|
Van de afgelopen 7 dagen:
dabadeend wint het duel, krijgt 293 ervaringspunten en steelt van Inferno $74 Hij/zij viel mij aan:P Ook deze nog: Eerst val ik aan-> dabadeend wint het duel, krijgt 221 ervaringspunten en steelt van claude $68. Daarna valt hij terug aan -> dabadeend wint het duel, krijgt 215 ervaringspunten en steelt van claude $3. En dan nog een redelijk goede: dabadeend wint het duel, krijgt 159 ervaringspunten en steelt van Peganuse $35. En nog eentje: dabadeend wint het duel en krijgt 225 ervaringspunten. lennardinho heeft helaas geen contant geld dat dabadeend kan stelen. En dan heb ik hier nog wat mensen die wraak wilden: dabadeend wint het duel, krijgt 185 ervaringspunten en steelt van tinkel $24. En de nummer 9 die iederaan aan denkt te kunnen, maar tegen mij nogal hard afging: dabadeend wint het duel, krijgt 177 ervaringspunten en steelt van SzaJmoN $19. Laatst gewijzigd door dabadeend : 10 maart 2010 om 20:33. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Door elke dag een aantal duels blijft je motivatie altijd laag vaak rond de 1% dit geeft zelfs tegen spelers waar ik normaal boven de 100EP van krijg maar 1/2/3/4/5 EP. Als ik 0% motivatie heb zelfs 0. Wel zorg ik dat ik met de lagere spelers start bij een aanval op een stad, en dan omhoog werk zodat ik zo min mogelijk EP krijg. Hierdoor behoud ik mijn lvl/beste wapen & kleding voordeel.
Slag is mijn Kracht (Update 1.20 / 1.27 ..... ) Verander een spel niet naar de portemonnee of klagende speler. Maar naar de speler die er plezier in heeft, je portemonnee raakt dan vanzelf vol.![]() ![]() Spoiler:
Meerdere spoilers mogen niet in elkaar geplaatst worden.
|
|
|
|||
|
|||
|
daar is overnaar gedacht
|
|
|
|||
|
|||
|
Mijn 3de duel als aanvaller :P
Levenspunten totaal - 529 LP Levenspunten totaal - 586 LP skullman94 wint het duel, krijgt 236 ervaringspunten en steelt van OmeWillem $88.