![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
wordt hier eigenlijk nog verder gedaan met dat tornooi?
ik hoor er de laatste tijd niets meer over
|
|
|
|||
|
|||
|
Misschien omdat uitslagen veel makkelijker gemeld worden per pb? Zelf ben ik wss morgen klaar met duelleren, maar een update is wel prettig idd.
|
|
|
|||
|
|||
|
zeszeszes vindt jij het raar dat ik jouw ga dwars bomen??
Zal het je eens uitleggen ja. Jij gaat duelanten vragen om mij te killen voor iets wat ik niet gedaan heb. Jij gaat zeggen dat ik gratis ben komen shoppen dat ik bij jullie een mexicaanse hals doek heb gekocht. Die hals doek heb ik in mijn eigen stad gekocht. Ik heb dingen gehoord over mij wat jullie met mij willen doen. Ja om mij te kwetsen in mij echte leven dus buiten the west om. Denk daar maar ook eens over na Zo nu weten jullie er ook van |
|
|
|||
|
|||
|
je info klopt voor geen meter >_> en onze steden hadden een beetje oorlog voor het toernooi, dus heb ik duellanten gevraagd te helpen vie dit forum, topic heb ik gezegt dat ze het konden sluiten voordat ik mee deed aan het toernooi. of ze dit hebben gedaanw eet ik neit, en nee ik heb nooit gezegt dat je die halsdoek bent komen shoppen, mensen die jou ko zouden leggen zouden mogen komen shopen, voor een paar goede items zoals bijv. de mexicaanse hasldoek die wij hebben.
|
|
|
||||
|
||||
|
even voor de statistieken; hytres heeft twee keer van mij gewonnen
Zoek je nog een adres om te wonen, kom naar Schoot (2) of in het Durpke (3) http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=10691 En nu op vier ben je welkom op het Honk ![]() In het Durpke heeft Bartboy nu de leiding |
|
|
|||
|
|||
|
Jij probeert gewoon iedereen tegen mij op te zet dat jij de zielig bent en niks doet.
![]() Je gaat mensen tegen mij opzetten. Omdat je niet meer tegen kan nou dan pak ik je toch gewoon nog harder aan. Dan moet jij mij een bericht sturen en niet zo schijnheilig gaan doen en zeggen dat ik je heel de tijd aanval. Heb je al minstens een week met rust gelaten maar dat is nu dus voorbij. Ik zal je nu elke dag dueleren. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik het geheel vergeten ben, vind het jammer aangezien de top gestopt is en belle starr's er in is gekomen. Ik hoor hier verder niets meer van en ging er dus ook vanuit dat deze gestopt was. Als er een actief iemand weer bedenkt om een dueltoernooi te starten op w6 dan zal ik joinen.