The West
Spel - West Wiki
Forumregels - Zoekfunctie
Contact informatie

Ga terug   The West > Wereldfora > Wereld 6

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 april 2010, 16:25
hytres hytres is nu online

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeszeszes Bekijk bericht
ik kan mijn duel niet doen omdat ik steeds wordt aangevallen door simonkant, kan iemand hier mee helpen? ik heb niks uitgedaagd of zijn stad aangevallen, en nutraatje uit zijn stad valt ook aan. zo kan ik niet mee doen!
Echtheel raar dat hij dat doet aangezien dit op zijn eigen profiel staat:

Citaat:
Willen jullie mij effe niet aanvallen doe mee aan dueltoernooi!!!!!!!
Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2010, 12:43
Slab The Killer's schermafbeelding
Slab The Killer Slab The Killer is offline

Standaard

wordt hier eigenlijk nog verder gedaan met dat tornooi?
ik hoor er de laatste tijd niets meer over
Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2010, 15:44
hytres hytres is nu online

Standaard

Misschien omdat uitslagen veel makkelijker gemeld worden per pb? Zelf ben ik wss morgen klaar met duelleren, maar een update is wel prettig idd.
Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2010, 21:15
simonkant simonkant is offline

Standaard

zeszeszes vindt jij het raar dat ik jouw ga dwars bomen??

Zal het je eens uitleggen ja. Jij gaat duelanten vragen om mij te killen voor iets wat ik niet gedaan heb.

Jij gaat zeggen dat ik gratis ben komen shoppen dat ik bij jullie een mexicaanse hals doek heb gekocht. Die hals doek heb ik in mijn eigen stad gekocht.

Ik heb dingen gehoord over mij wat jullie met mij willen doen. Ja om mij te kwetsen in mij echte leven dus buiten the west om. Denk daar maar ook eens over na

Zo nu weten jullie er ook van
Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2010, 22:08
zeszeszes zeszeszes is offline

Standaard

je info klopt voor geen meter >_> en onze steden hadden een beetje oorlog voor het toernooi, dus heb ik duellanten gevraagd te helpen vie dit forum, topic heb ik gezegt dat ze het konden sluiten voordat ik mee deed aan het toernooi. of ze dit hebben gedaanw eet ik neit, en nee ik heb nooit gezegt dat je die halsdoek bent komen shoppen, mensen die jou ko zouden leggen zouden mogen komen shopen, voor een paar goede items zoals bijv. de mexicaanse hasldoek die wij hebben.
Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2010, 06:14
voorbijganger's schermafbeelding
voorbijganger voorbijganger is offline

Standaard

even voor de statistieken; hytres heeft twee keer van mij gewonnen
Oud 28 april 2010, 12:51
simonkant simonkant is offline

Standaard

Jij probeert gewoon iedereen tegen mij op te zet dat jij de zielig bent en niks doet.

Je gaat mensen tegen mij opzetten. Omdat je niet meer tegen kan nou dan pak ik je toch gewoon nog harder aan. Dan moet jij mij een bericht sturen en niet zo schijnheilig gaan doen en zeggen dat ik je heel de tijd aanval. Heb je al minstens een week met rust gelaten maar dat is nu dus voorbij. Ik zal je nu elke dag dueleren.
Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2010, 22:11
noraly's schermafbeelding
noraly noraly is offline
Sheriff

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simonkant Bekijk bericht
Jij probeert gewoon iedereen tegen mij op te zet dat jij de zielig bent en niks doet.

Je gaat mensen tegen mij opzetten. Omdat je niet meer tegen kan nou dan pak ik je toch gewoon nog harder aan. Dan moet jij mij een bericht sturen en niet zo schijnheilig gaan doen en zeggen dat ik je heel de tijd aanval. Heb je al minstens een week met rust gelaten maar dat is nu dus voorbij. Ik zal je nu elke dag dueleren.
zullen we onze puberale hormonen even op peil houden en verder praten over het dueltoernooi?

Ik moet zeggen dat ik het geheel vergeten ben, vind het jammer aangezien de top gestopt is en belle starr's er in is gekomen. Ik hoor hier verder niets meer van en ging er dus ook vanuit dat deze gestopt was.

Als er een actief iemand weer bedenkt om een dueltoernooi te starten op w6 dan zal ik joinen.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten