![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Zes fortjes kwijt.
Geinig
|
||||
|
||||
|
lol jij bent echt heel flauw!
![]() ik vind het ook niet zo erg ik hoop dat de county steden de yosimite steden inhalen!
|
||||
|
||||
|
Boeieeeeuh ... Een verloren veldslag is geen verloren oorlog
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
6 van de 10 aangevallen forten overgenomen, das geen veldslag maar een moord partij. Jullie vallen door jullie arrogantie terug naar plaats 6 . Knap mischien moeten we het morgen nog eens doen. ![]() Laten we hier op zeggen: poets wederom poets.
|
|
|
||||
|
||||
|
Misschien zou Da west city eens na moeten gaan denken.
Misschien valt het op dat jullie elke keer forten pakken van kleine steden en die dan meteen weer kwijt raken( aan ons). Om dan af en toe een grotere stad aan te vallen is niet zo moeilijk. Conclusie: Jullie weten alleen veel forten te pakken door die kleine stadjes aan te vallen, jullie staan dus veel te hoog voor jullie kwaliteiten. |
|
|
||||
|
||||
|
Daar gaan weer wat forten
|
||||
|
||||
|
Citaat:
, we hebben vanavond weer 2 fortjes geplunderd
|
|||
|
|||
|
Wow, een stad als Da West City, de N°1 en toch nog meer dan de helft forten kwijt. Nuja, iedereen van die verdedigende steden kunnen niet overal tegelijk zijn, maar dit geld ook bij de aanvallers
![]() Jammer voor de Da-West steden ! |
|
|
||||
|
||||
|
Morgen om half negen is er weer een aanval namelijk op: Western HQ 1 ik hoop dat jullie komen helpen, deze aanval word gestart door black mustang