![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hier weer een rare bug
ik was met mr. brown aan het dueleren en hij heeft me KO geschoten nu dacht ik ik zal voor die medailles gaan nu is er iets heel raar gebeurt: ![]() klopt niet echt he ik dueleer met 1 hp voor het geval dat je het wou weten ^^
|
||||
|
||||
|
er gaat automatisch 1LP van je af wanneer je duelleert, zodat je bij gelijk spel alsnog verliest, want jij valt aan
.
|
|
|
|||
|
|||
|
is het niet zo dat je altijd 1hp verliest in duels tegen NPC's, ik dacht dat dit gedaan was om het iets moeilijker te maken. Dus je moet altijd 2hp hebben om te winnen denk ik.
|
|
|
||||
|
||||
|
ik heb 1 hp ik dueleer en nu raakt hij mij dus ben ik wel KO, daar raakt hij mij niet maar ik ga toch KO
|
||||
|
||||
|
Als je zowieso 1 hp verliest, dan moet je 2 hp hebben tenminste om te overleven
|
||||
|
||||
|
Als je geen stad hebt kan je wel met 1 hp dueleren tegen npc en winnen.
Zit je in een stad heb je idd 2 lp nodig.
|
||||
|
||||
|
Dit had ik eerst ook en had een bericht naar de support gestuurd. Maar het antwoord is hier al gegeven. Gewoon eventjes geduld hebben
|
|
|
|||
|
|||
|
Je moet altijd 2 levenspunten hebben.
Als er 1 lp afgaat bij het begin van het duel, dan heb je 0 lp .. PS: Dit is géén bug, plaats dit dus in het vervolg bij de schapenkooi
|
|
|
||||
|
||||
|
Dit is zo gedaan omdat als niemand hit bij een duel er iemand moet verliezen, namelijk de uitdager.
Dus je hebt zoals hierboven wordt gezegd 2 LP nodig. |
|
|
||||
|
||||
|
Geen bug, zie hierboven voor de precieze reden. Topic gaat op slot.