• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gokken op de veiling

DeletedUser

Waarom zou je niet mee mogen doen?

1. Het is niet besmettelijk.
2. Je krijgt er geen virussen van.
3. Je hoeft geen (bank) gegevens in te voeren.
 

DeletedUser

Waarom zou je een andere naam ingeven? Je pest alleen jezelf er mee. Mocht er echt iemand in jouw plaats hebben gegokt, zullen we dit even bekijken.

Je kunt makkelijk je concurrentie uitschakelen als je overal 0 in gaat voeren en alleen bij jezelf 100 $ :p
 

DeletedUser

Ik kan ook niet meedoen :(


Iemand anders heeft mijn naam gebruikt ofzo.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Voor degene die problemen hebben met het stemmen:
2 mogelijkheden:
  • Ofwel stuur je een bericht naar de support met: ingame naam, forumnaam en de prijs die hij op alle werelden te samen opbrengt.
  • Ofwel stuur je mij een pm (op het forum) met: ingame naam, forumnaam, de wereld en de prijs die hij op alle werelden te samen opbrengt.
 

DeletedUser9519

Ik doe mijn gok gewoon goed hoog en op het allerlaatste moment bied ik zoveel dat mijn gok precies uitkomt!
 

DeletedUser

waneer staat het op de markt :abe:

Er staat in de aankondiging dat niet duidelijk gemaakt wordt. ;)

Beste spelers,

Binnenkort starten we een veiling van een extreem zeldzaam voorwerp.
Dit voorwerp is zó zeldzaam dat niemand op heel The West.nl het heeft.

Jij krijgt de kans om te gaan bieden op dit voorwerp en de eigenaar te worden van een roze tutu op je eigen wereld!

Echter voordat we deze veiling gaan houden ben ik benieuwd of jullie in staat zijn om te gokken hoeveel dit gaat opleveren. Tot het begin van de veiling (datum onbekend) kun je gokken op de totaalwaarde van dit voorwerp van alle werelden samen.

Het item wordt op elke wereld geveild, denk jij dat het item ongeveer 50.000 ophaalt per wereld? Vermenigvuldig dat met het aantal werelden (8) en vul dan 400.000 in. (8*50.000=400.000)
Je kunt je bijdrage HIER invullen.

* Je mag één keer stemmen als persoon.
* Je kunt alleen je stem uitbrengen via de bovenstaande website.
* Je gok zal (uiteindelijk) openbaar zijn voor alle spelers.
* Girafi zal minimaal elke 24 uur een update op het forum zetten met alle namen en bedragen.
* Als meerdere spelers hetzelfde gokken en dat is het winnende getal, dan zal de buit eerlijk verdeeld worden.
* Je stem is goedgekeurd als Girafi het in het rooster heeft gezet.
* Er is geen einddatum. De wedstrijd zal onaangekondigd sluiten. Anders zou het iets prijs geven over de datum.
* Teamleden zijn uitgesloten van deelname. Hulpsheriffs kunnen gewoon mee doen.
* Volg de discussie en de resultaten: http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=25664
 

DeletedUser10652

Hoe en waar kan ik een support aanvraag indienen over dit onderwerp?

Volgens onze gegevens heb je al deelgenomen aan dit spel. Dien een support ticket in als dit mis is.
 

DeletedUser

Ik heb zelf Bewust gestemt op 1$ terwijl ik toch ZEKER weet dat het meer dan 10k word :D
 

DeletedUser1053

Waarom zijn er zoveel mensen negatief, het is toch ook helemaal niet verplicht om hieraan mee te doen. :p Het is meer iets extra's voor de verzamelaars, en daarnaast kan iedereen goudnuggets winnen. :)

Hoe leuk 500 nuggets ook zijn, ik zie liever een extra roze tutu naar de winnaar gaan, zo'n tutu is voor mij meer waar dan 500 nuggets :p Misschien als extra kadootje naar de winnaar toe? :)

Maar dan is hij niet meer uniek, dus dat zou het al een stuk minder leuk maken. ;)
 

DeletedUser

Ik heb gezegt dat het totaal van de 8 werelden over de 2 miljoen zal gaan en dat lijkt me ook logisch:p
 

DeletedUser

Bedankt voor je deelname. Je kunt binnen 24 uur je naam op het forum verwachten!
Welkom bij de veilingwedstrijd.
Je moet proberen te raden hoeveel het voorwerp "Roze tutu" gaat opleveren op alle werelden.

Spelregels:

* Je mag als persoon maar één keer mee doen
* Je moet een account hebben op forum.the-west.nl
* Je moet een account hebben op minimaal 1 wereld van www.the-west.nl

Volgens onze gegevens heb je al deelgenomen aan dit spel. Dien een support ticket in als dit mis is.



?
 
Bovenaan